poniedziałek, 30 grudnia 2013

Orlik w zimę! ;*

Wstałam dzisiaj rano i za oknem było pięknie słonecznie i ciepło. Jest sezon zimowy, no ale.. Co to za zima bez śniegu? No to śniegu nie ma, a ja stęskniona za grą na powietrzu, poszłam na orlika z moimi rówieśnikami :) Nie ma to jak pograć sobie, już nie na hali :D Dla mnie na orliku jest więcej miejsca ogólnie i można poprowadzić piłkę samemu, a na hali trzeba grać podaniami :) Ogólnie też trzeba podawać, no ale wiecie o co mi chodzi :DD No ale to kwestia pozycji na boisku, ponieważ bramkarze mają lepiej na hali, bo bramki są mniejsze, ale mają jednocześnie mniejsze pole karne .. Więc to jest kwestia gustu, a chyba osobom stojącym w polu bardziej pasuje gra  na orliku ;) Pamiętam jeszcze w wakacje, jak to się chodziło na orlika od godziny 8.00 i tak codziennie :) Gramy, gramy a tu deszcz pada :( Nie powiem, że nie, fajnie się gra w deszczu ;p Znalazłam ciekawe zdjęcie na internecie, ale czytając komentarze zauważyłam, że głosy są podzielone. Najgorszy komentarz, który moje oczy ujrzały brzmiał tak: 
"Nie, dziewczyna nie powinna biegać po boisku. Powinna raczej robić to co inne dziewczyny czyli malować się i narzekać na wszystko ;) Nie jaram się laskami które grają w noge..."

 Jestem tak zdegustowana tym komentarzem .. Jedno pytanie. Czy piłka nożna to sport dla facetów? Tak? Macie to napisane w jakiś prawach gdzie to zakazuje? No chyba nie :) Według mnie to mówią tak, bo nie znoszą jak dziewczyna gra lepiej od nich samych, no ale cóż .. Życie :P
Idziemy dalej:
Widzicie tam tam tam jest odliczanie do Sylwestra ! :) --------->
Ja już czekam i odliczam :) Nowy Rok oznacza nowe kadry ! :) Mi to pasuje ;*
Ja już mam zamiar obejrzeć sobie drugą część filmu "Gol" jak zaczyna się gra w Realu Madryt prawdopodobnie :) No to ja wam zdam potem relacje z tego filmu :) HALA MADRID <3 /Laurenty ;*

1 komentarz: