wtorek, 24 grudnia 2013

Małe wprowadzenie :D

Blog jest o sportowym charakterze ;) Prowadzę go ja, Laurenty, piłkarka grająca i na bramce i w polu :) Od samych początków zaczynałam na bramce, i kontynuować bramkarstwo będę, ponieważ nie jestem w tym najgorsza :) Gram w dwóch klubach: LUKS Sportowa Czwórka Radom i UKS Wiktoria Gielniów, no i prawidłowo w kadrze Mazowsza ;p W polu gram od niedawna i też nie najgorzej ;) Mam bardzo techniczne i mocne strzały i nie powiedziałam tego ja, lecz to opinia innych. Tak jestem dziewczyną i uwielbiam piłkę nożną ku zdziwieniu innych :) Mówią, że piłka to sport dla chłopców. Przeciwnie. Czy macie to na papierach, że kobiety nie mogą grać? Ja uważam, że jest to sport dla każdego i bezdyskusyjnie jest to prawdą :) Zauważyliście, że czasem wydaję nam się wszystkim, że na świecie istnieją tylko dwa kluby.. Barca i Real :) Jest tak ponieważ one zaciekle prowadzą ze sobą nieustanną walkę i rywalizują o miejsca w tabeli :D Ja osobiście jestem za drużyną BvB i Realem Madryt <3 Tak więc, na blogu będą wiadomości piłkarskie, zapowiedzi meczy itp. Krótkim słowem: WSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z PIŁKĄ <3 Na razie tyle ;p






Będę popisywać się /Laurenty ;* byee ;p

3 komentarze:

  1. Mercuriale galaxy fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 yrs old Paralegal Wallie Aldred, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like Stargate and Urban exploration. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Diablo. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń