środa, 25 grudnia 2013

Mecz Realu i Borussi :)

Wczoraj, było już późno, przewijałam sobie kanały i natrafiłam na stary mecz Realu Madryt i Borussi Dortmund :) Przypomniałam sobie, jakie emocje były przy każdym golu, tym bardziej, że są to dwa moje ulubione kluby <3 Wynik był to 4:1 dla BvB . Lewandowski jako pierwszy piłkarz w historii strzelił hat trick + 1 gol Realowi . Na pewno szybko nie zapomnimy o tym osiągnięciu. Ale mecz meczem, piłka jest jedna, a bramki są dwie :)
No tak czy inaczej ..
Święta, święta i po świętach jako znudzone już nam powiedzenie :) Jestem zainteresowana kupnem halówek. Zastanawiałam się nad kupnem jednym z tych:
Nike Mercurial Victory III IC


Ale ostatecznie zdecydowałam, że wybór skracam do dwóch propozycji :)
Więc teraz wybieram pomiędzy tymi :
Nike Mercurial Galaxy
<  Gra w nich aktualnie Ronado <3 >

Nike Mercurial Victory III IC

Więc mam sobie wybrać :) Na razie gram w Merkach o takich :) Turfach xd

Jeszcze mam dobry rozmiar i dobrze się w nich gra, ale zeszła (nie wiem jak to nazwać xd) skóra z boków od podawania i kopania :) No tak czy inaczej muszę wybrać pomiędzy tymi dwoma :) Może pomożecie? :)
/Laurenty ;*

2 komentarze: